Βάση αναφορών

Οι νεράιδες στο κάστρο

Μια παλιά παράδοση του νησιού μας έλεγε πως την παλιά εποχή έβγαιναν τη νύχτα νεράιδες και χόρευαν στο κάστρο της Παλαιοχώρας, ντυμένες στα κάτασπρα και από εκεί τραγουδώντας και χορεύοντας πήγαιναν ως του Πενήντα τα Βράχια, από όπου έπεφταν στη θάλασσα και χάνονταν

Ο Άγιος Νεκτάριος τρέχει σε κάθε πονεμένη ψυχή

Παρασκευή έντεκα το πρωί, κινούμαι στην περιοχή των Αθηνών. Ανέβαινα την οδό Μάρνη, όταν μου τηλεφώνησε ένας συνάδελφος, που βρισκόταν στο Αεροδρόμιο.   -Ράνια πού είσαι;   -Στη Μάρνη.   -Ανέβα στο Αεροδρόμιο, έχει πολλή δουλειά.   -Θα ανέβω, σ” ευχαριστώ.   Κλείσαμε το τηλέφωνο και σκε...

Γαιωδετισμός Αφαίας

Σμήνος περιφερειών που τέμνονται στην Αφαία

Ένα φοβερό Θαύμα του Αγίου Νεκταρίου, αλλά που είναι η φωτογραφία;

Πέρυσι, στην παραμονή της γιορτής και εφέτος ανήμερα της ιεράς μνήμης του Αγίου Νεκταρίου, επισκόπου Πενταπόλεως του Θαυματουργού, βρισκόμουν για τάξιμο στην Αίγινα, στην Ιερά Μονή του και στη μεγαλοπρεπή, τεράστια εκκλησία του.   Πριν ένα χρόνο πήγα με τα τρία μου παιδιά, που σπουδάζουν στην Α...

Η "τορπίλη"

Τον Ιούλιο του 1972, το Αρχηγείο Ναυτικού θα ανακοινώσει ύστερα από αναφορές πολιτών, ότι «..στίς 16 Ιουλίου και ώραν 11.30 αναφέρθη ότι επέπλεεν αντικείμενο μήκους 2,5 μέτρων περίπου, που έμοιαζε με τορπίλλην στην θαλάσσια περιοχήν του Σαρωνικού Κόλπου δυτικά των βραχωνισήδων Πετροκάραβο..» Αφο...

Ισχυρότατη έκρηξη

Μια από τις πρώτες αναφορές που έχουν καταγραφεί, αφορά σε μια έκρηξη – φάντασμα, που σημειώθηκε στις 31 Ιανουαρίου του 1947, στις 10.55μμ στον Αργοσαρωνικό. Πλήθος κόσμου από τον Πειραιά μέχρι και τη Βουλιαγμένη αντελήφθησαν μία εκθαμβωτική λάμψη στο βάθος του Σαρωνικού, και ανατολικά της Αίγινα...

Δείτε τι έπαθε ο Εισαγγελέας που κατηγόρησε τον Άγιο Νεκτάριο!

Στο παρακάτω συγκλονιστικό κείμενο, που δημοσιεύει το agioritikovima.gr, θα διαβάσετε τι έπαθε ένας εισαγγελέας που κατηγόρησε άδικα τον Άγιο Νεκτάριο…   Πράγματι, ο Άγιος Νεκτάριος δέχθηκε πολλές συκοφαντίες από κάποιο γνωστό Εισαγγελέα της εποχής που τον κατηγορούσε για πολύ αισχρά και ανήθικ...

Τους βρήκε τα ονόματα

Με τον Κορεάτη συμφοιτητή μου Αλέξανδρο επισκεφτήκαμε το ασκητήριο του Γέροντα Ιερώνυμου στην Αίγινα γύρω στα1960. Είχαμε ακούσει πολλά αλλά περισσότερα διαπιστώσαμε με την επίσκεψή μας. Μείναμε κοντά του όλο το απόγευμα. Δεν μας εξέπληξε που χωρίς να μας έχει ξαναδεί είπε τα ονόματά μας και την ...

Άλλο ένα προορατικό περιστατικό από τον Γέροντα

Από τότε όποτε μπορούσα είτε κρυφά από το σύζυγό μου είτε φανερά πήγαινα μόνη μου (στο Γέροντα). Από καιρό δεν ήθελα σαρκική επαφή με τον άνδρα μου και υπέφερα ψυχικά. Μου λέει λοιπόν, χωρίς ασφαλώς να πω τίποτα : "Μάρμαρο να είσαι και ο Θεός θα επιτρέψει αρρώστια". Έτσι και έγινε, πριν περάσει ο...

Login

Η εγγραφή ενός νέου χρήστη στην ιστοσελιδα μας είναι εντελώς δωρεάν και προσφέρει την δυνατότητα καταχώρισης αναφοράς.
Μπορείτε και έσεις να καταχωρίσετε κάποιο "παράξενο" φαινόμενο που έχετε δεί ή έχετε ακούσει.