Βάση αναφορών

Tηλεπαθητική υλοποίηση;

Πριν από μερικές μέρες ήμουν στο Καρπενήσι, και πήρα τον δρόμο που οδηγεί στο χωριό Κρίκελλο, ανέβηκα την αρχική ανηφόρα και άρχισα να κατεβαίνω. Είχε αρκετή ομίχλη και ο δρόμος σε κάποια σημεία είχε πάγο, αλλά ήταν εντελώς έρημος.- Το τελευταίο διάστημα άρχισα να ψάχνω το θέμα με τις νεράιδες , ...
Περισσότερα >>

Έκρηξη μυστήριο στα ορεινά των Αγράφων

Άκαρπες απέβησαν οι έρευνες των κατοίκων της περιοχής Αγράφων στην Ευρυτανία, που από χθες το πρωί αναζητούσαν αεροπλάνο το οποίο φέρεται να έπεσε στη περιοχή, σύμφωνα με τις μαρτυρίες βοσκών που δήλωσαν ότι ένας εκκωφαντικός θόρυβος τους αναστάτωσε στις 8.30 το πρωί. Ο θόρυβος ακούστηκε στην ορ...

Τι πήραν από τα υπόγεια μοναστηριού επώνυμοι Αθηναίοι;

Ένας από τους πολλούς σταθμούς της εξερεύνησής μας ήταν το χωριό Βραχάς, ψηλά στο Βελούχι της Ευρυτανίας. Έξω από το χωριό υπάρχει ένας εγκαταλελειμμένος ναός της Μεταμόρφωσης του Σωτήρα, που χρονολογείται από το 1700, αν και έχει κτιστεί πάνω από αρχαιότερο χριστιανικό ναό, και εκείνος με τη σει...

UFO και ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα

Μια ενδιαφέρουσα περίπτωση με ηλεκτρομαγνητικά και ίσως και βιολογικά φαινόμενα συνέβη στις 27 Αυγούστου αγνώστου – σε μένα – έτους, στη τοποθεσία Αγ. Γεώργιος Καρπενησίου με μάρτυρες τον κ. Ιωάννη Μπαλογιάννη, διευθυντή ξενοδοχείου και τον κ. Νικόλαο Κακούρα, σοφέρ. Οι δύο άντρες ταξ...

Τα φαντάσματα των κλεφτών

Στο στοιχειωμένο δάσος της Χρυσοβαλάντη, στα Άγραφα, τα φαντάσματα των κλεφτών οι οποίοι έθαψαν τους θησαυρούς τους κάτω από τα δέντρα λέγεται πως περιφέρονται μέσα στο δάσος τρομοκρατώντας μέχρι θανάτου τους ανυποψίαστους ταξιδιώτες.

Παράξενα "πλάσματα"

Θα σου πω μια σύντομη ιστορία που είχε συμβεί στο θείο μου(η πρώτη του συνάντηση με αερικά) πριν 45-48 χρόνια...Παιδιά τότε με το ξάδερφό του στο χωριό (Σημ. Aragorn : Μιλάει για το χωριό Αρέντα, πιο πάνω από το χωριό Καταβόθρα) τα Χριστούγεννα σηκώθηκαν πρωί-πρωί χαράματα (πεντέμισι-εξίμιση τα ...

Ανατριχιαστική εμπειρία

Εδώ να πω πως στην Αρέντα τότε ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 13ΧΡΟΝΩΝ.Ηταν καλοκαίρι και είχαμε γυρίσει από την μοναδική καφετέρια-μπαρ του χωριού ,ημι-πιωμένοι (2-3 ποτά) εγώ, ο αδερφός μου, ο ξάδερφός μου και η ξαδέρφη μου. Αφού χωρίσαμε με τα άλλα παιδιά από το μαγαζί, είπαμε να...

Ο δαιμονικός νάνος

14 χρόνια πριν είχαμε πάει όλα τα μικρά, στην ράχη με τους γονείς μας (ήμουν τότε 10 χρονών) το απόγευμα. Κάτσαμε μέχρι που νύχτωσε. Στο δρόμο του γυρισμού, δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου, ξεκινήσαμε πρώτοι εμείς (4παιδια) και ήμασταν μπροστά με προβάδισμα 150 μέτρα στο περίπου. Είχαμε ένα μικ...

Login

Η εγγραφή ενός νέου χρήστη στην ιστοσελιδα μας είναι εντελώς δωρεάν και προσφέρει την δυνατότητα καταχώρισης αναφοράς.
Μπορείτε και έσεις να καταχωρίσετε κάποιο "παράξενο" φαινόμενο που έχετε δεί ή έχετε ακούσει.