Έγινε και αυτό από τον τυχοδιώκτη της πολιτικής. Δεν είναι, από ότι προκύπτει οι " οβιδιακές " μεταμορφώσεις Καρατζαφέρη, φαινόμενο της τελευταίας διετίας, δηλαδή από τότε πού ως κόμμα , μπήκε στη βουλή, όπου συνεχώς και αδιαλλείπτως αλλάζει πολιτικές θέσεις και "άλλα λέει και άλλα κάνει ". Η πολιτική του και ο "αγοραίος " τρόπος με τον οποίον πολιτεύεται, ανάγεται στο παρελθόν. Από τα έγγραφα (Κάντε κλικ), προκύπτει ότι η πρόσκληση έφθασε στο γραφείο του στις Βρυξέλες, όταν ήταν ευρωβουλευτής. Το γραφείο των Βρυξελών , αμέσως με fax έστειλε τη πρόσκληση στη Αθήνα. Η απάντηση της αποδοχής ήταν άμεση και επειδή λόγω της προεκλογικής περιόδου δεν μπορούσε να παραστεί, απάντησε ότι θα πάει ο Αντ/δρος του κόμματός του και ευρωβουλευτής Γ. Γεωργίου, ( ναι είναι αυτός πού υπό τα έκπληκτα και περιπαικτικά βλέμματα των Σκοπιανών αποκάλεσε τα Σκόπια ως ...Μακεδονία! ) να τον εκπροσωπήσει, μαζί με την φερόμενη ως "συνοδό " του Άννα Ζωηρού, την οποίαν και διόρισε μέσω Αβραμόπουλου στην Επιτροπή Προμηθειών Του Υπουργείου Υγείας με το ΦΕΚ 207/9-5-08. ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ 1. Ενημέρωσε τα στελέχη του κομματός του για την αλλοπρόσαλλη και κόντρα στις πολιτικές τους πεποιθήσεις απόφαση , αποδοχής της πρόσκλησης; Ακόμη και σήμερα το γνωρίζουν; Προφανώς όχι , όπως δεν ήξεραν για την επιλογή της Τζαβέλα, η οποία εκτός των σχέσεων της με τούς νταβατζήδες, αποκάλεσε την Βόρειο Ήπειρο ως...."Νότια Αλβανία!!! 2. Είναι αλήθεια η ψέματα ότι ο ίδιος , έχει επενδύσει πολιτικά σε αντιεβραϊκές κορώνες για απόκτηση εκλογικής πελατείας , αφού στελέχη και κομματική του βάση διακρίνονται για αντιεβραϊκά αισθήματα; 3. Πως συμβιβάζεται ο ίδιος στη κομματική του εφημερίδα να γράφει: " Τον Εβραίο και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς ", να κατηγορεί τούς Εβραίους ( έτσι τους αποκαλεί και όχι Ισραηλινούς ), ως " εγκληματίες πολέμου " και ταυτόχρονα να αποδέχεται πρόσκληση συμμετοχής στο Παγκόσμιο Ισραηλινό Συμβούλιο; 4.Είναι η δεν είναι αυτό το γεγονός εμπαιγμός και εξαπάτηση της κομματικής του βάσης και γενικότερα της κοινής γνώμης; «Τον Καρατζαφέρη τον ψηφίζουν, όσοι δεν τον ξέρουν και δεν τον ψηφίζουν, όσοι τον ξέρουν»