Nynshari Baenre Alpha Omega at Louisiana State University Για εκατοντάδες χρόνια ο Παρμενίδης παρέμεινε ένας από τους πιο ενδιαφέροντες φιλοσόφους του δυτικού κόσμου και η φιλοσοφία του για το σύμπαν παρέμεινε μία από τις πιο αινιγματικές. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, οι ισχυρισμοί του σχετικά με την ζωή και την φύση της ύπαρξης – ότι είναι αμετάβλητες, αιώνιες και άπειρες – είναι ολοκληρωτικά αντίθετες στην ανθρώπινη εμπειρία, είτε αυτή υπήρχε στην αρχαία Ελλάδα είτε στον σύγχρονο κόσμο. Αυτά τουλάχιστον πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Η σύγχρονη θεωρητική φυσική παρʼ όλα αυτά φαίνεται να επιστρέφει πίσω στις ρίζες της και να ψάχνει για απαντήσεις που σήμερα φαίνονται έγκυρες, όπως : Τι είναι πραγματικότητα; Τι είναι χρόνος; Από τι αποτελείται η ύπαρξη; Κάποιοι επιστήμονες φαίνεται να στρέφονται προς τους φιλοσόφους αρχαίους και σύγχρονους αναζητώντας βοήθεια. Σε κάποιες περιπτώσεις η θεωρητική φυσική γίνεται πιο μεταφυσική και κάποιες θεωρίες όπως αυτή των πολλαπλών συμπάντων (Multiverse) φαίνεται να περικλείει τις απόψεις που είχε ο Παρμενίδης πριν από 2500 χρόνια και αυτό φαίνεται ιδιαίτερα υπερβολικό σε μας αν και πολλοί άνθρωποι, μερικές φορές και επιστήμονες που εισηγούνται διάφορες θεωρίες, δεν το αντιλαμβάνονται. Ο Παρμενίδης δεν είναι ο μοναδικός αρχαίος φιλόσοφος ο οποίος αναγνωρίζεται από αυτή την νέα στροφή της σύγχρονης θεωρητικής φυσικής. Ο Πλάτωνας επίσης βρίσκει μία καινούργια θέση ανάμεσα σε ένα αριθμό φυσικών επιστημόνων και των θεωριών τους, κυρίως λόγω της ιδέας του η οποία δέχθηκε την μεγαλύτερη κριτική, της Θεωρίας των Μορφών. Ανόμοια με τον Παρμενίδη, υπάρχουν φυσικοί επιστήμονες (κυρίως αυτοί που προωθούν την θεωρία των πολλαπλών συμπάντων) οι οποίοι παραδέχονται ότι οι θεωρίες τους σχετικά με τη φύση του σύμπαντος και της υπάρξεως έχουν πλήρη σχέση με τον Πλατωνισμό. Είναι πιθανόν ότι οι νέες απόψεις της σύγχρονης επιστήμης και κυρίως της θεωρητικής κοσμολογίας και της φυσικής να δώσουν νέα πνοή στις φιλοσοφίες του Παρμενίδη και του Πλάτωνα και να προκαλέσουν νέες και βελτιωμένες επεξηγήσεις των έργων τους.