Στην οδό Aκαδημίας 58α υπάρχει το πιο εξεζητημένο οίκημα της Αθήνας, που η ιστορία το θέλει, άλλοτε να αποτελεί μέρος κάποιων συνωμοσιών και άλλοτε, απλώς ένα μουσείο βυζαντινής τέχνης. Το ίδιο το κτίσμα σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Τσιλλέρ και ιδιοκτήτης του ήταν ο ιδρυτής της λαϊκής τράπεζας Διονύσιος Λοβέρδος. Ερευνητικοί κύκλοι μιλούν για την επιλεκτική θέση του κτιρίου καθώς και για τις συνεδριάσεις που έλαβαν χώρα από μυστικιστικούς κύκλους εντός του, καθώς και για τις υπόγειες στοές που συνορεύουν με το οίκημα. Από την άλλη πλευρά, οι σπηλαιολόγοι μας λένε πως δεν υφίστανται υπόγειες διαδρομές και τίποτα από όλα τα παραπάνω. Ποιος από τους δυο όμως έχει δίκιο; Ας ακονίσουμε λίγο το μυαλό μας και τα στοιχεία ως νεότεροι Σέρλοκ Χόλμς, και τότε ίσως βγάλουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Στοιχείο πρώτο: την συγκεκριμένη εποχή που το κτίριο ανήκει στον ιδρυτή της λαϊκής τράπεζας ήταν διαδεδομένη η τακτική της καλής κοινωνίας να ασχολείται με τον πνευματισμό. Επίσης η περιοχή που χτίστηκε το οίκημα είχε την ονομασία αγία Σιών και συνόρευε με την ευρύτερη περιοχή που ανήκει στην δούκισσα της Πλακεντίας, γνωστή και ως μπουμπουνίστρα. Άρα η θεωρία για ενεργειακά ρεύματα και χρήση τους από κάποιους έχει μια βάση. Στοιχείο δεύτερο: η είσοδος της Ακαδημίας έχει τον αριθμό καθώς και το γράμμα Α γραμμένο με τέτοιο τρόπο που θυμίζει ενωχιανό αλφάβητο, ενώ ακριβώς από πάνω υπάρχει ένας κρυμμένος μαύρος ήλιος, καθαρά μυστικιστικό σύμβολο! Στοιχείο τρίτο: παλαιότερα υπήρχε ένας ακέφαλος μαύρος δράκος που στο λαιμό του υπήρχε μια αλυσίδα αντί για κεφάλι. Προσέξτε τώρα, ο δράκος ως σύμβολο, έχει να κάνει καθαρά με την παλιά θρησκεία και την ιπποσύνη. Από την άλλη για ποια αιτία εάν όλα αυτά ήταν ψευδή κάποιοι έσπευσαν να αναιρέσουν το δράκο από την είσοδο; Όμως επιτρέψτε μου, να συμφωνώ με τους σπηλαιολόγους στο θέμα των υπογείων στοών και την ανυπαρξία τους στο παραπάνω κτίριο καθώς φίλος και συνεργάτης επισκέφτηκε τον χώρο για λογαριασμό κρατικής υπηρεσίας και πραγματικά δεν εντόπισε κάτι που να μας παραπέμπει στην υπόγεια Αθήνα.

ΓΡΑΦΕΙ ΓΡΓΟΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ