" Διπλή ζωή έχει η ψυχή , λένε οι σοφοί και ο θείος Ιάμβλιχος.
Μια ζωή με το σώμα,
μια ζωή χωριστά !
Όταν είμαστε ξύπνιοι , ζούμε τον βίο μας , έχοντες κοινή ζωή με το σώμα μας , πλην των περιπτώσεων διαλογισμού, συλλήψεων και

ενοράσεων!
Όταν όμως ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ , ελευθερωνομαστε εντελώς , σαν να έχουμε τα δεσμά μας λυμένα και γευομαστε ζωή απελευθερωμένη από την

γνώση !
Τότε φυτρώνει και ανεγείρεται μέσα μας ένα άλλο είδος ζωής , είτε νοερο  είτε θείο , είτε και τα δύο μαζί   και αρχίζει να ενεργοποιείται ,

σύμφωνα με την φύση του καθενός .
Ο νους μας βλέπει τα όντα !
Η ψυχή μας όμως περιέχει σ' αυτήν,   όλους τους λόγους αυτών που έχουν ήδη  γίνει και
φυσικά προκύπτει ότι επειδή περιέχεται η αιτία μέσα στους λόγους που ήδη υπάρχουν, μπορεί να προβλέψει τα μέλλοντα !
Η τελειότερη μαντεία γίνεται όταν συνάπτονται όλες οι μοίρες - τμήματα της ζωής και της νοερης ενέργειας , στα σύνολα από τα οποία

διαχωρίστηκαν .
Τότε γεμίζει από κάθε είδηση , από το σύμπαν των επιστημονικών γνώσεων και έτσι φτάνει στην κατανόηση των εννοιών κάθε πράγματος

που συντελείται στον κόσμο .
Όταν  η ψυχή ενωθεί με τους θεούς ,
απελευθερώνεται με την βοήθεια μιας τέτοιας  ενέργειας ,
λαμβάνει τις πιο αληθινές πληρότητες νοησεων
αντλεί τις πιο αυθεντικές αρχές της γνώσης
και  έτσι προβάλλεται η αληθινή μαντεία !
Όταν η ψυχή συνυφαινει το νοερο και το θείο μέρος της με τα κάλλιστα , τότε τα φαντάσματα είναι καθαρότερα  δηλαδή θεϊκά ή αιθέρια ή όσα

συνεισφέρουν στην αλήθεια των νοησεων.
Αν όμως ανάγει τους λόγους των γιγνομένων  στους θεούς που είναι η αιτία τους , λαμβάνει δύναμη και γνώση  από αυτούς , ώστε να

κατανοεί όσα έγιναν και όσα πρόκειται να γίνουν.
Επίσης θεωρεί τον χρόνο ως ολότητα και επιβλέπει τα έργα που θα γίνουν σ' αυτόν , βάζοντας τα πάντα σε τάξη και επιμέλεια και

διορθώνοντας τα προσηκοντα .
Θεραπεύει τα κουρασμένα σώματα και διευθετεί όσα πλημμελώς και ατάκτως έχουν διατεθεί ανάμεσα στους ανθρώπους.
Μεταδίδει τέλος την γνώση για την ανακάλυψη των τεχνών, τις διανομές των δικαίων και τις θέσεις των νομίμων! "