Η διόρθωση του Ημερολογίου ήταν μια ακόμη απόπειρα της παπικής υπερεξουσίας για να υποτάξει την Ορθοδοξία. Γι΄αυτό και το Πατριαρχείο αντιδρούσε για 342 χρόνια μέχρι το 1923, όπου τελικώς υποτάχθηκε στις αξιώσεις του παποκίνητου Οικουμενισμού.

 

Τρεις πανορθόδοξες Σύνοδοι αρνήθηκαν να αλλάξουν το ημερολόγιo του πάπα Γρηγορίου του ΙΕ΄. Τι άλλαξε το 1923 λοιπόν; Άλλαξε ο πατριάρχης που από Ορθόδοξος ήταν Μασόνος.

 

O διοχετευμένος από την δύση, Πατριάρχης Μεταξάκης, μασόνος 33 βαθμού, σύμφωνα με τα αρχεία

 

της μασονίας, έσπευσε να συγκαλέσει το 1923, όχι πανορθόδοξο Σύνοδο, αλλά ένα δεκαμελές «Συνέδριο» με επτά μόλις επισκόπους και τρεις κληρικούς.

Στα σχέδια τα οποία του είχαν παραδώσει, δεν ήταν μόνο η αλλαγή του ημερολογίου για δήθεν επιστημονικούς λόγους, αλλά και του Πασχαλίου. Πλην όμως δεν πραγματοποιήθηκε λόγω ρητής άρνησης του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, αλλά και του αντιπροσώπου της Εκκλησίας της Ελλάδας.

 

Η Εκκλησία της Ελλάδος προχώρησε στην ημερολογιακή αλλαγή στις 27-12-1923.

 

Από το έτος 325 μ.χ. μετά την Α΄Οικουμενική Σύνοδο, έως το 1054, δηλαδή για 729 έτη, ίσχυε αδιατάρακτα ο αποστολοπαράδοτος κοινός εορτασμός του Πάσχα σε ολόκληρη την Εκκλησία, Ορθόδοξης δύσης τότε και ανατολής.

 

Μας έλεγαν τόσα χρόνια και συνεχίζουν να ψεύδονται, ότι οι του Πατρίου έκαναν το σχίσμα. Όμως μέχρι τότε όλοι ήταν του

 

πατρίου. Στην ουσία δεν υπάρχει παλαιό και νέο, παρά μόνο πράξεις.

 

Το σχίσμα το έκαναν κάποιοι πράκτορες με ράσα συνεργία και της κυβερνήσεως Πλαστήρα-Θεοτόκη.

 

Το γεγονός ότι ούτε το Άγιο Όρος συμφώνησε, ούτε καμία άλλη Ορθόδοξη χώρα, ούτε το πατριαρχείο Ιεροσολύμων, αυτό λέει πολλά.

 

Κανείς ρασοφόρος από το νέο δεν λέει την αλήθεια, κατηγορούν 95 χρόνια με μίσος τους ομόδοξους Έλληνες και μας λένε απροκάλυπτα, ότι δεν έχουν Ιεροσύνη και μυστήρια, ενώ ομολογούν ξεκάθαρα, ότι έχουν οι αιρετικοί Παπικοί και Προτεστάντες, που τους ονόμασαν Εκκλησίες στο Κολυμπάρι Χανίων το 2016!!

 

Πρόκειται για ένα καλοσχεδιασμένο έγκλημα κατά των Ελλήνων με σκοπό για άλλη μια φορά την διαίρεσή μας. Ότι έχουν κάνει στον πολιτικό, στον αθλητικό χώρο και σε κάθε κοινωνικό τομέα. Αντιπαλότητες, κόμματα, ομάδες, ιδεολογίες, έχθρες.

 

Ακόμα και εάν είχαν χαθεί μέρες, σύμφωνα με τα λεγόμενα των δυτικών από το Ιουλιανό ημερολόγιο (πάτριο) που ακολουθούν όλες οι Ορθόδοξες σλαβικές Εκκλησίες, για χάρη της ενότητας των πιστών μελών της, στην Ελλάδα, έπρεπε να παραμείνουν πιστοί στην παράδοση.

 

Ή έστω ας κρατούσε μόνο η πολιτική ηγεσία την αλλαγή για πρακτικούς λόγους, όπως συνέβη και στις Σλαβικές χώρες μετέπειτα. Επίσης να γνωρίζεται ότι τραυμάτισαν, φυλάκισαν και σκότωσαν πιστούς που αντιδρούσαν έντονα, αφού είχαν καταλάβει ποιος ήταν ο σκοπός της αλλαγής του ημερολογίου. Από την μια, η διάσπασή μας, πανάρχαιο όπλο τους και από την άλλη το κοινό ημερολόγιο, ως βάση μια μελλοντικής ένωσης, αφού δεν μπόρεσαν να μετακινήσουν το δικό μας Πασχάλιο.

 

Οι Ευρωπαίοι προτεστάντες υποτάχθηκαν στην αλλαγή μετά από 118 χρόνια άρνησης και αντίστασης, ύστερα από πολλές σφαγές των Παπικών, το συνηθίζουν άλλωστε, όπως την νύκτα του «Αγίου Βαρθολομαίου» το 1572, όπου έσφαξαν 20.000 Προτεστάντες στην Γαλλία.

 

Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμίας ο Τρανός (ο Ηπειρώτης), ένας εκ των μεγαλυτέρων Πατριαρχών μετά την άλωση, εξ αρχής, από το 1582, απάντησε αρνητικά στις παπικές προτάσεις αποδοχής του Γρηγοριανού-παπικού ημερολογίου.

 

Μετά από τρεις πανελλαδικές Συνόδους η Εκκλησία, 1583, 1587, και σε μεγαλύτερη Σύνοδο στην Κωνσταντινούπολη μετά από πιέσεις των παπικών το 1593 αρνήθηκε την αλλαγή του ημερολογίου. Στη τελευταία Σύνοδο έλαβαν μέρος και τα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας, Ιεροσολύμων και Αντιοχείας.

 

Απέκρουσαν το παπικό ημερολόγιο ως νεωτεριστικό, το οποίο αντέβαινε σε κανόνες και διατάξεις της Εκκλησίας, κυρίως στην περί του Πάσχα διάταξη της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου.

 

Επίσης συνήλθαν δέκα τοπικές και πανορθόδοξοι Σύνοδοι, οι οποίες καταδίκασαν το Γρηγοριανό ημερολόγιο (νέο) και τα αιρετικά παπικά δόγματα. Καμία άλλη Ορθόδοξη χώρα δεν υπετάχθει Εκκλησιαστικώς στη αλλαγή αυτή, πλην της Ελλάδος!!

 

Δεν είναι τυχαίο ότι η αλλαγή αυτή συνετελέσθει σε μια εποχή Εθνικών συμφορών και πολιτικών ανακατατάξεων, 1923-1924, όπου κατά την γνώμη πολλών, η Μικρασιατική καταστροφή ήταν αποτέλεσμα της προδοσίας της πίστεως η οποία ήδη προετοιμαζόταν λίγα χρόνια πριν. Το ίδιο συνέβη και το 1955, με τον διωγμό των Ελλήνων της Πόλης, όταν ό άλλος μασόνος Πατριάρχης Αθηναγόρας τότε, ορμώμενος εξ Αμερικής σταλμένος από τους Αμερικανούς, συνέχισε με μεγαλύτερο ζήλο την ένωση με τους παπικούς. Το ίδιο θα συμβεί στις μέρες

 

μας, και μάλιστα θα είναι μεγαλύτερη εθνική συμφορά από τις δύο προηγούμενες, λόγω της καθολικής υποταγής των ρασοφόρων στο μασονικό Ιερατείο.

 

Οι εχθροί μας, πρώτα δημιουργούν το χάος, μέσα από πολέμους, είτε με όπλα είτε με οικονομική κατάρρευση, κατόπιν επιβάλουν με δικούς τους ανθρώπους, που μας τους φέρνουν ως «σωτήρες», τα δικά τους προγράμματα, ως μια αναγκαία μεταρρύθμιση! Στη δισχιλιετή ιστορία της Ορθόδοξης Ελλάδας αυτό έχει συμβεί πολλές φορές και μέσα στην Εκκλησία.

 

Και μόνο ότι εισήχθη από τον Αντίχριστο πάπα η μεταρρύθμιση, δεν έπρεπε να γίνει αποδεκτή, γι΄αυτό και ένα μέρος του λαού με γνώση αντιτάχθηκε με τις όποιες συνέπειες.

 

Το σχίσμα το έκαναν οι δυτικοί παπικοί, συνεργεία των μασόνων Ελλήνων υψηλόβαθμων ρασοφόρων. Η Εκκλησία της Ελλάδος πέφτει στα χέρια τους και από εκεί και πέρα αρχίζουν οι διαβολές-συκοφαντίες και τα ατελείωτα ψεύδη, οι διωγμοί στους πρώτους αγωνιστές πιστούς χριστιανούς που αντιστάθηκαν, για να κρατήσουν την παράδοση της Εκκλησίας και την ενότητα των πιστών μελών της.

 

Πώς είναι δυνατόν να είναι από το Θεό αυτή η μεταρρύθμιση από τη στιγμή που προκαλεί διαίρεση και συγκρούσεις μεταξύ του λαού, ακόμα και μεταξύ μελών μιας οικογενείας, η οποία όχι μόνο ποτέ δεν εξομαλύνθηκε, αλλά αντιθέτως χρόνο με το χρόνο μεγαλώνει! Ο Χριστός ενώνει, δεν διαιρεί, ούτε καταδιώκει. Είναι τόσο απλό να το καταλάβει κανείς.

 

Σημειωτέων ότι, ούτε το Άγιο Όρος συμφώνησε σε αυτή τη ημερολογιακή καινοτομία και κράτησε το πάτριο ημερολόγιο, πλην μίας μονής, της Βατοπεδίου! Και αυτή αργότερα επέστρεψε στο πάτριο το 1982. Η Ιερά Κοινότης του Αγίου

 

Όρους αποφάνθηκε το 1927 πως θα δεχθεί το [διορθωμένο ημερολόγιο] μόνο κατόπιν αποφάσεως Οικουμενικής Συνόδου.

 

Η αλλαγή του ημερολογίου επέφερε και στο Άγιο Όρος έναν εμφύλιο πνευματικό διχασμό. Καθώς έφερε πολλούς ανθενωτικούς μοναχούς αντιμέτωπους με τους ηγουμένους τους και μεταξύ τους.

 

Δυστυχώς σήμερα οι σημερινοί μοναχοί αποφεύγουν να εφαρμόζουν τον νόμο του Ευαγγελίου, τους Ιερούς κανόνες, οι οποίοι απαγορεύουν να μνημονεύουμε ένα αιρετικό Πατριάρχη, ή αιρετικό Επίσκοπο, για να έχουν, όπως νομίζουν ήσυχη την συνείδησή τους. Άλλοι δε εξ΄αυτών γνωρίζουν ότι αν αντιδράσουν θα διωχθούν. Σήμερα οι περισσότεροι καλόγεροι, οι πρόμαχοι της πίστεως, προτιμούν τη δόξα των ανθρώπων και την ανάπαυσή τους, παρά τη δόξα του Θεού.

 

Να τονίσω ότι με την αλλαγή του ημερολογίου έχουμε και μετακινήσεις σταθερών εορτών όπως είναι του Αγίου Γεωργίου, όπου πάντα έπεφτε μετά την Ανάσταση αφού η ακολουθία του έχει αναστάσιμα τροπάρια. Επίσης κάτι χειρότερο γι΄αυτούς που ακολουθούν το νέο, είναι ότι μερικές χρονιές καταργείτε η νηστεία των Αγίων Αποστόλων όταν η Ανάσταση πέφτει αργά, το λιγότερο μειώνεται η νηστεία αυτή σε ελάχιστες μέρες, ενώ κανονικά η διάρκεια της είναι στο έπακρο 28 μέρες. Φέτος η νηστεία είναι μόνο 5 μέρες!

 

Όταν μια απόφαση της Εκκλησίας καταργεί αποφάσεις Αγίων της Εκκλησίας, όπως είναι ο θεσμός της νηστείας των Αποστόλων από την πρώτη Εκκλησία, οι νεότερες μεταρρυθμίσεις είναι εκ των εχθρών του Θεού, εντός του Ιερατείου της.

 

Το να λέγουν οι προϊστάμενοι του νέου (τι θα ομολογήσουν άραγε αφού είναι παράνομοι), ότι ο παλαιοημερολογητισμός είναι πλάνη ή ακόμη και αίρεση, τότε κατηγορούν τους 318

 

Αγίους της πρώτης Οικουμενικής συνόδου που το θέσπισαν, όλες τις Οικουμενικές και τοπικές Συνόδους όλης της Ορθοδόξου Εκκλησίας που το ακολούθησαν μέχρι το 1924.

 

Τα αυτά φρονούσαν και μάλιστα με εκ Θεού αποκαλύψεις Άγιοι γεροντάδες όπως ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος και ο γέρων Ιωσήφ ο ησυχαστής, αναφερόμενοι βέβαια και στον ζήλο, τον ουκ κατ΄ επίγνωση του πατρίου.

 

Ναι, το ημερολογιακό δεν είναι σωτηριολογικό και δογματικό, ήταν όμως η αρχή μιας μεγάλης διαίρεσης των Ελλήνων πιστών, άλλης μιας ακόμη, έχοντας βάλει τα θεμέλια να γίνουν και τα χειρότερα, όπως, η ένταξης της Εκκλησίας του νέου «στο παγκόσμιο συμβούλιο Εκκλησιών» το 1948 και η ψευτοσύνοδος της Κρήτης, όπου εκεί έχουμε και ανατροπή δόγματος!

 

Δεν το έχετε αντιληφθεί σε βάθος, ότι η εκκλησία των Οικουμενιστών του νέου παπικού ημερολογίου, έχει αναθεματίσει την μοναδικότητα της, ως Εκκλησία του Χριστού.

 

Στην άνευ σοβαράς αιτίας συγκαλουμένης Μασονοκίνητης Συνόδου, στην Κρήτη το 2016, αναγνώρισαν όλο το συνονθύλευμα των αιρέσεων «Εκκλησίες».

 

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, μνημονεύει στην προσκομιδή τον πάπα! Τον προσφωνεί δε και Παναγιώτατον! Μέσω της μνημόνευσης, μας αποκαλύπτεται σε πια Εκκλησία ανήκουμε. Και αφού η κεφαλή του μεγίστου πατριαρχείου δεν αποδέχεται τον Χριστό ως δική της κεφαλή, αλλά τον Αντίχριστο πάπα, όλοι όσοι μνημονεύουν τον πατριάρχη αυτόν, δηλώνουν ότι έχουν την ίδια πίστη, τα ίδια φρονήματα, αποδέχονται την ίδια αίρεση, τον Οικουμενισμό και το πάπα εμμέσως ως κεφαλή. Ο πάπας όμως προσκυνάει τον Εωσφόρο.

 

Ο λαός είναι υπεύθυνος όταν τυφλά αποδέχεται ότι του πλασάρει η Εκκλησία του νέου, ως αποφάσεις της, χωρίς να

 

διερευνά την αλήθεια. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρείται ως δεδομένη σήμερα αλήθεια, το τι λέει η «Εκκλησία». Ποια Εκκλησία όμως; Του χριστού ή του Ιερατείου που εκτελεί εντολές των Σιωνιστών αφεντικών τους; Δεν τους καταλάβατε πόσο υποκριτές είναι!

 

Επίσης ο λαός έχει ευθύνη από την στιγμή που δέχεται γνώση, να παραμένει στην Εκκλησιαστική κοινωνία με τους Οικουμενιστές, εχθρούς της Ορθοδοξίας.

 

Το ημερολογιακό ζήτημα είναι μεγάλο και δεν μπορεί να εξαντληθεί σε λίγες σελίδες, αλλά θεώρησα χρέος μου να σας δώσω σε σμίκρυνση μια αλήθεια περί αυτού, το πώς ξεκίνησε και από πού προήλθε.

 

Είτε με το νέο (παπικό), είτε με το πάτριο (Ορθόδοξο), είμαστε όλοι Έλληνες όπου και εάν ανήκουμε, και ο Χριστός θέλει να είμαστε ενωμένοι και αγαπημένοι. Οι αιώνιοι εχθροί του γένους μας, που τους υποκινεί ο διάβολος, θέλουν να είμαστε πάντα ο ένας απέναντι του άλλου, για να μας έχουν υποχείριο τους.

 

Ο Άχρονος Θεός δεν έχει ημερολόγια. Να ομολογούμε την αλήθεια, αλλά όχι να μισούμε τους αδερφούς μας, γιατί πολλοί σήμερα κρατάνε τους τύπους έχοντας χάσει την ουσία, που είναι η αγάπη