Στίς 25-02-2020 τό ἱστολόγιο https://www.pireaspiraeus.com/ ἀνήρτησε ἕνα κείμενο μέ τίτλο : «Ξεκινοῦν οἱ ἐργασίες στόν Ο.Λ.Π. (Ὀργανισμό Λιμένος Πειραιῶς) γιά τήν ἐπέκταση τοῦ σταθμοῦ κρουαζιέρας – Ἔγιναν σήμερα τά ἐγκαίνια»[1]. Σύμφωνα μέ τήν ἀνάρτηση, τήν ἔναρξη τοῦ μεγάλου αὐτοῦ ἔργου χαιρέτησε στήν ἐκδήλωση, ὡς ἐκπρόσωπος τοῦ Πρωθυπουργοῦ, ὁ Ὑπουργός Ναυτιλίας καί Νησιωτικῆς Πολιτικῆς. Ἐπίσης, στήν μεγάλη ἀναπτυξιακή συμβολή τοῦ ἔργου ἀναφέρθηκε καί ὁ Περιφερειάρχης Ἀττικῆς, ἐνῶ τήν σημασία του γιά τήν τοπική οἰκονομία ἐπεσήμανε ὁ Δήμαρχος Πειραιῶς. Ἐπιπροσθέτως, ὁμίλησε καί ὁ κινέζος Πρόεδρος τοῦ Ο.Λ.Π.. Τήν ἐκδήλωση τίμησαν μέ τήν παρουσία τους ὁ Ὑπουργός Τουρισμοῦ, ἡ Πρέσβειρα τῆς Κίνας, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος καί ὁ ἐπιχώριος Μητροπολίτης Πειραιῶς.
Τό περίεργον εἶναι ὅτι τῆς ἀναρτήσεως προτάσσεται μία φωτογραφία, τήν ὁποία παραθέτουμε στήν ἀρχή τοῦ κειμένου μας, στήν ὁποία φαίνεται ὅτι ὅλοι οἱ προαναφερόμενοι, πλήν τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς, σχηματίζουν τήν μασονική ἄλυσο. Στήν φωτογραφία, ἀπό τά ἀριστερά πρός τά δεξιά καθῶς βλέπει ὁ ἀναγνώστης, διακρίνονται οἱ : Δήμαρχος Πειραιῶς, Περιφερειάρχης Ἀττικῆς, Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος, Πρέσβειρα τῆς Κίνας, Ὑπουργός Ναυτιλίας καί Νησιωτικῆς Πολιτικῆς, Κινέζος Πρόεδρος τοῦ Ο.Λ.Π., Ὑπουργός Τουρισμοῦ καί Μητροπολίτης Πειραιῶς. Ὁ σχηματισμός τῆς μασονικῆς ἀλύσου ἀρχίζει ἀπό τόν Δήμαρχο Πειραιῶς καί καταλήγει στόν Ὑπουργό Τουρισμοῦ. Χαρακτηριστικό εἶναι ὅτι Μητροπολίτης Πειραιῶς, πού στέκεται μετά τόν Ὑπουργό Τουρισμοῦ, δέν συμμετέχει στήν μασονική ἄλυσο, ἀλλά ἔχει τά δυό του χέρια ἀκουμπισμένα πάνω στό ἀρχιερατικό του μπαστούνι. Ἡ ἀνάρτηση ἐμπλουτίζεται καί ἀπό ἕνα τρίλεπτο βίντεο ἀνεβασμένο στό youtube[2]. Ἀπό τό 2:47 μέχρι τό 2:50 βλέπουμε τόν σχηματισμό τῆς ἀλύσου καί ταυτόχρονα βλέπουμε καί ἀκοῦμε τόν Μητροπολίτη Πειραιῶς, περιχαρή καί χαμογελαστό, νά λέγει «Ὡραῖα»!
2. Ἡ μασονική ἄλυσος
Ἡ μασονική ἄλυσος εἶναι καθαρά μασονικό - τεκτονικό τέλεσμα. Ἡ ἄλυσος περιλαμβάνεται στό ἐπίσημο τελετουργικό τυπικό τῆς μασονίας.
Μασονικές φωτογραφίες τοῦ ἐπίσημου αὐτοῦ τελετουργικοῦ μασονικοῦ τυπικοῦ δημοσιεύονται στήν Ἐπετηρίδα τῆς Στοᾶς «Ἀκρόπολις» τοῦ ἔτους 1979, μέ τίτλο : «Χρυσοῦν Ἰωβηλαῖον˙ 1929-1979», ἔκδοση Σεπτῆς Στοᾶς «Ἀκρόπολις», ὑπ’ἀρ. 84, ἐν Ἀνατολῇ Ἀθηνῶν 1979, καί ἀλλοῦ. Ὑπάρχει ἐπίσης καί ἄρθρο περί τῆς μασονικῆς ἀλύσεως μέ τίτλο : «Ἡ ἄλυσος», στό περιοδικό «Κόρυμβος», τοῦ ἔτους 2015, τεῦχος 18, σελίδες 115-127, ἔκδοση Μεγάλης Μεικτῆς Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος. Ἐκεῖ ὑπάρχουν καί σχετικά σχεδιάσματα τῆς ἀλύσεως. Ἐπίσης, στό περιοδικό «Κόρυμβος» τοῦ ἔτους 2013, τεῦχος 16, ἔκδοση Μεγάλης Μεικτῆς Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος, σελίδες 140 κ. ἐξ., δημοσιεύεται ἄρθρο μέ τίτλο : «Ἡ μεγάλη ἄλυσος», μέ σχετικά σχεδιάσματά της. Εἰδικότερα, ἡ σχετική τελετή ἀναφέρεται στό ἐπίσημο λειτουργικό τυπικό τῆς μασονίας. Τό τυπικό αὐτό ἔχει τίτλο : «Τυπικόν τοῦ βαθμοῦ τοῦ μαθητοῦ», ἔκδοση Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδας, 2012.
Στή συνέχεια, παραθέτουμε τά λόγια ἑνός Διδασκάλου τῆς Μασονικῆς Στοᾶς ἀπό ἕνα διάλογο, ὅπως τά βρίσκουμε στό «Τεκτονικόν Τυπικόν τοῦ Α΄ Συμβολικοῦ Βαθμοῦ», Ζενίθ Ἀθηνῶν, β΄ ἔκδοση, 2007, ἔκδοση Διεθνοῦς Τεκτονικοῦ Τάγματος «Δελφοί» :
«Διδάσκαλος τῆς Τεκτονικῆς Στοᾶς (δίνει ἐντολή στούς ἀδελφούς του Μασόνους) : ’’Ἀδελφοί μου, ὄρθιοι καί ἐν τάξει. Δέν μένει εἰς ἡμᾶς ἄλλο τί, εἰ μή, ἀκολουθοῦντες τήν ἀρχαῖαν παράδοσιν, νά κλείσομεν τά μυστικά μας εἰς τόπον ἀσφαλή καί ἱερόν καί νά ἐνωθῶμεν ἐν ἀδελφότητι, σχηματίζοντες τήν τεκτονικήν ἄλυσον’’».
Ὅμοιο τελετουργικό τῆς μασονικῆς ἀλύσου ἀκολουθεῖται καί στόν ἀμιγῶς ἀνδρικό τεκτονισμό.
Ἐκ τῶν ἀνωτέρω ἀποδεικνύεται ὅτι ὁ σχηματισμός ἀλυσίδας, ὅπως εἰκονίζεται στήν φωτογραφία, πού παραθέτουμε στήν ἀρχή τοῦ κειμένου μας, καί σύμφωνα μέ τά ἐπίσημα μασονικά κείμενα, εἶναι ἕνα μασονικό ἀπεικόνισμα τεκτονικοῦ λειτουργικοῦ τελέσματος. Ἐκτενής ἀναφορά περί τῆς τεκτονικῆς ἀλύσου ἔχουμε στήν Τεκτονική Ἐγκυκλοπαίδεια, στό λῆμμα «Ἄλυσος», ἔκδοση Στοᾶς «Ὄμηρος» Ἀθηνῶν, μέ τήν ἔγκριση τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος.
4. Εὔλογα ἐρωτήματα
Μετά τά ἀνωτέρω ντοκουμέντα, φυσικό εἶναι νά δημιουργοῦνται σέ ὅλους μας εὔλογα καί καλόπιστα ἐρωτήματα, σχετικά μέ τόν σχηματισμό τῆς μασονικῆς ἀλύσου, τά ὁποῖα υἱϊκῶς, εὐσεβάστως καί ταπεινῶς καταθέτουμε.
Γνωρίζει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος τί εἶναι καί τί σημαίνει ἡ μασονική ἄλυσος;
Ἦταν ἐνήμερος ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ὅτι στό τέλος τῆς ἐκδήλωσης τῶν ἐγκαινίων θά σχηματιζόταν ἡ μασονική ἄλυσος, ὅπως γίνεται κατά τό κλείσιμο τῶν ἐργασιῶν τοῦ Α΄ βαθμοῦ ἐντός τῶν μασονικῶν Στοῶν;
Γνωρίζει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ὅτι ἡ εἰκόνα, πού δόθηκε, μέ τήν συμμετοχή του στήν μασονική αὐτή ἄλυσο, παραπέμπει σέ ἐπίσημο μασονικό τέλεσμα, ὅπως παραθέσαμε στίς πηγές;
Ἄν ναί, τότε γιατί δέν τήν ἀπέφυγε, ὡς Ὀρθόδοξος Προκαθήμενος, ὅπως ἔκανε ὁ συμπαριστάμενός του Μητροπολίτης Πειραιῶς;
Ἄν ὄχι, μήπως τότε πρόκειται περί παγιδεύσεως τοῦ Ἀρχιεπισκόπου; Καί ἄν ναί, ποιοί τόν παγίδευσαν;
Γιατί, μόλις ἀντελήφθη τόν σχηματισμό τῆς μασονικῆς ἀλύσου ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, δέν ἀπέφυγε νά δώσει τά χέρια του, ὥστε νά ἀποφύγει τόν σχηματισμό τῆς μασονικῆς ἀλύσου;
Γνώριζε ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς ὅτι στό τέλος τῆς ἐκδήλωσης τῶν ἐγκαινίων θά σχηματιζόταν ἡ μασονική ἄλυσος;
Γιατί ἀπέφυγε νά συνδεθεῖ μέ τήν μασονική ἀλυσίδα ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς;
Γνώριζε περί τίνος πρόκειται;
Ἐάν γνώριζε, γιατί δέν προειδοποίησε τόν Ἀρχιεπίσκοπο νά μήν συνδεθεῖ σ’αὐτή τήν ἀλυσίδα, γιά νά τόν προφυλάξει, ὅπως ἔκανε ὁ ἴδιος γιά τόν ἑαυτό του;
Ἐάν δέν γνώριζε, μήπως τότε πρόκειται περί παγιδεύσεως καί τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς, αἰφνιδιασθέντος; Καί ἄν ναί, ποιοί πῆγαν νά τόν παγιδεύσουν, χωρίς ἐν τέλει νά τά καταφέρουν;
Ἐάν δέν γνώριζε, κατέστησε τουλάχιστον γνωστό στόν Ἀρχιεπίσκοπο, μετά τήν ἀποσύνδεση τοῦ τελευταίου ἀπό τήν ἀλυσίδα, ὅτι ἡ εἰκόνα αὐτή τῆς μασονικῆς ἀλύσεως εἶναι τεκτονικό τέλεσμα, σύμφωνα μέ τά ἐπίσημα τυπικά τοῦ τεκτονισμοῦ, ὅπως προαναφέραμε;
Δέν ἔπρεπε ἐπιπλέον ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, μόλις ἀντελήφθη τόν σχηματισμό τῆς μασονικῆς ἀλύσου, νά ἀποχωρήσει εὐπρεπῶς ἀπό τήν ἐξέδρα, ὥστε νά ἀποφύγει τήν φωτογράφιση, τήν στιγμή πού οἱ ὑπόλοιποι ταυτόχρονα σχημάτιζαν τήν μασονική ἄλυσο;
Ἡ λέξη «Ὡραῖα»!, πού εἶπε ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, περιχαρής καί χαμογελαστός, στό τέλος τοῦ βίντεο, σέ τί ἄραγε ἀκριβῶς ἀναφερόταν;
Πῶς αἰσθάνεται ὁ πολέμιος τῆς Μασονίας Μητροπολίτης Πειραιῶς, πού, ἐπί τῇ παρουσίᾳ του, διαπράχθηκε τό μασονικό αὐτό τέλεσμα στήν Ἰερά Μητρόπολή του καί ἐκπέμφθηκε αὐτή ἡ εἰκόνα;
Γιατί μέχρι σήμερα, δύο καί πλέον μῆνες μετά, δέν ἔχει βγεῖ κάποια σχετική ἐνημερωτική ἀνακοίνωση εἴτε ἀπό τόν Ἀρχιεπίσκοπο εἴτε ἀπό τόν Μητροπολίτη Πειραιῶς;
Οἱ ὑπόλοιποι Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γνωρίζουν κάτι γιά τό θέμα αὐτό καί πῶς ἀντέδρασαν;
Πρός τί τέτοια ἀδικαιολόγητη ἀνοχή σέ πράξεις ἐντελῶς ἀσυμβίβαστες μέ τήν Ὀρθόδοξη πίστη;
Ἐπίλογος
Ἡ οὐσία καί ἡ σημασία τοῦ θέματος εἶναι ὅτι ἡ εἰκόνα, πού εἴδαμε, παραπέμπει σέ ἐπίσημο μασονικό τέλεσμα, σύμφωνα μέ τίς πηγές, πού παραθέσαμε. Ἔτσι κι ἀλλιῶς, ὅπως καί νά ’χει τό πρᾶγμα, πικρότατες εἶναι οἱ σκέψεις, πού δημιουργοῦνται σέ ὅσους εἶδαν αὐτήν τήν εἰκόνα, ἰδιαίτερα δέ στούς συνειδητούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς.
0 Σχόλια: